نقد جاعلان تاریخ ایران

در این وبلاگ با ارائه سند و مدرک تاریخی،به نقد و رسوا نمودن جاعلان تاریخ ایران میپردازیم

نقد جاعلان تاریخ ایران

در این وبلاگ با ارائه سند و مدرک تاریخی،به نقد و رسوا نمودن جاعلان تاریخ ایران میپردازیم

مغلطه غیاث آبادی در باره خطر سانسور کتابش

 رضا مرادی غیاث آبادی در پست معرفی کتاب جدیدش اینچنین میگوید: 
«طرح جلد کتاب آماده چاپ رنج‌های بشری. البته اگر از گردنه سانسور دولت دهم که گرایش‌های کورش‌پرستانه دارد، بگذرد. این کتاب به روح پر فتوح داریوش‌شاه تقدیم شده که خواسته است گفته‌هایش دروغ پنداشته نشوند و برای ترویج کنندگان گفته‌ها و اعمال افتخارآمیزش که همگی به خواست و به یاری اهورامزدا انجام شده، دعای خیر کرده است.»

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 آقای غیاث آبادی،چند نکته را برای ما مشخص کنید:

کدام بخش از دولت دهم گرایشهای کوروش پرستانه دارند؟

مگر همین شما پیش از این رویه کوروش ستیزی و دشمنی با مردم ایران را در کتابهای(4 هزاریتان) نداشتید،آیا آن زمان نیز کسی سانسوری انجام داد؟

قابل توجه شما، این دولت کوروش پرست!!!! یک ارتش سایبری هم دارد که ظاهرا طبق گفته شما ،قاعدتا باید با کوروش ستیزان مبارزه کند،چند بار به جرم وبلاگ نویسی بر علیه کوروش دستگیر شده اید؟

آیا غیر از اینست که امثال پورپیرار علاوه بر تاریخ این مردم به مذهبشان هم تاخته اند و همه بی حرمتی ها را نسبت به دین  و مذهب مردم کرده اند و بی دردسر هم کتابشان با بهترین کیفیت و کمترین قیمت چاپ شده است(دقیقا مثل شما) ،کی و کجا سانسوری اتفاق افتاد؟ و چه دولتمرد کوروش پرستی! با شما دو نفر دشمنی ورزید؟

جناب غیاث آبادی آیا بخشهایی از این کتاب که ایراد زیادی داشت و بارها هم به شخص شما تذکر داده شده با ارائه اسناد و مدارک،آِیا در پی تصحیح متن آن بر آمده اید؟

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد